Volkswagen Multivan Highline 2,5 Tdi 128 kW.

19/10/2020 maXmedia -

Prodám velmi opečovávaného člena rodiny, a to Volkswagen Multivan Highline 2,5 Tdi 128 kW, který s námi v pohodě zvládl mnoho letních dovolených do Řecka a byl vždy naší každodenní oporou. Auto je stále v provozu jako záložní a plně jezdilo do září, kdy jsme koupili náhrad u v podobě Californie Beach a to je i důvod proč se s ním loučíme. Do auta stačí naskočit a používat ho dle vlastního uvážení. Cena je s DPH, takže možné odepsat.

Na tachometru má 340 000 km, což je vysoké číslo, ale je potřeba se taky zamyslet nad tím jakou dostal péči. Multivan jsem zakoupil v roce 2013, a v té době měl 200 000 km.  


Od té doby dostal velkou péči, ale také to něco stálo. Náklady na servis byly o hodně více než 300000Kč. Olej byl měněn vždy po 15 000 km nebo za rok. Ke všemu jsou faktury, které není problém ukázat, naskenovat. Tudíž je zde servisní historie od 200tis. až do teď kompletní. Klasické věci jako brzdy, tlumiče, filtry dělány standardně a vícekrát. Olej v převodovce měněn ve 310 000 km. 


Zásadnější opravy, které na autě byly dělány 


  • repase automatické převodovky cca ve 250 000 km (funguje perfektně)

  •  

  • nové svody  


  • repase turba také cca ve 260 000 km  


  • ložiska, poloosa 


  • vodní pumpa, chlazení 


V poslední době byly přeleštěny xenonové světlomety (svítí parádně), nové přední brzdy, uložení ramen + pravé uložení, olej, filtry, vzpěra kapoty, nová STK do 6/22. 


Auto je nebouráno, pokud tedy nepočítáme nacouvání do jiného vozu a odřeniny z parkování apod. 


Auto je v nejvyšší výbavě Highline, takže velmi komfortní. Jízda je velmi podobná jako 

v klasickém kombíku a i se pro někoho lépe řídí. Vyšší posez, lepší výhled. Jízdní komfort bezvadný. Je to dodávka, ale velmi hbitá a pohodlná. Kdo zná ten ví, ale rozdíl například proti Transporteru nebo nižším výbavám je značný. Auto má 7 sedaček, všechny jsou v kůži. V druhé řadě 2 samostatné sedačky, které se dají demontovat, otočit do protisměru do posunout v drážce. Je tam stoleček. Ve třetí řadě je trojlavice, ta jde jednoduše rozložit na postel. Pod sedačkami je vždy šuplík, do kterého se dají dát věci.  


V kostce zásadní údaje 


  • rok výroby 2006 – 340 000 km 


  • 2,5 Tdi 128 kW – diesel motor 


  • automatická převodovka 


  • xenonové světlomety 


  • dvoje dveře posuvné na obou stranách (eletrické zavírání, ale funguje jen už u levých) 


  • nejvyšší výbava Highline – sedadla vkůži, plně posuvná, druhá řada otočná, stoleček, integrované dětská autosedačky, pro každý věk, osvětlení všech sedaček, klimatizace 3 zónová, roletky proti slunci, koberec na zemi, obložení, elektricky ovládaná okna, zrcátka 


  • audio systém – televize pro zadní řadu, navigace, možnost mít vzadu jiné ozvučení než vepředu  


  • míst  – 2 řada 2 samostaná sedadla + integrovaná autosedačka, plně otočné, stolek, 3. řada – trojlavice rozložitelná na postel 


  • nezávislé topení na dálkové ovládání 


  • kovové nášlapy + přední kovový nárazník 


  • tažné zařízení demontovalné (nikdy jsem nepoužil) 


VIN – WV2ZZZ7HZ6H097465 

 

Auto má svoje léta a některé drobnosti. Žádná z nich nemá nějaký závažný dopad na provoz. Pokusím se vždy popsat o co se jedná, případně jak dlouho s tím žiju, případně řešení. Vše co je na nějak viditelné je i nafocené. 


lak / kapota  


odřený lak pravý zadní podběh auta, přední podběh (rez), rez nad předním oknem  


chybící lak z boku – to se slouplo hned nějak na začátku, neřešil jsem to. Bral jsem to jako poznávací znamení, ale teď  by se to mohlo udělat dohromady s ostatními věcmi na kapotě 


prasklý zadní nárazník (od minulé zimy 2018)  


řešení – toto bych nechal udělat, chystal jsem se na to teď před zimou opravit ty odřeniny a rez 


levé dveře 


nefunguje eletkrické zavírání (asi od roku 2015). Ty elektrické pojezdy jsou spíše za trest, takže jsem to neopravoval. Jediné co je nepříjemné, že bliká kontrolka těch dveří, ale nikdy jsem neměl někoho šikovného kdo by to vypnul. Ale dveře fungují zcela normálně. 


ovládání klimatizace v zadní části 


nefunguje ovládací konzole v zadní části. Lze ovládat zepředu. Žiju s tím asi 5 let. Jsou tam prý i špatné dráty, takže nestačí jen vyměnit tu konzoly, ale je potřeba sundat i tapícirungOpět nakonec jsem rezignoval, protože jsem neměl nikoho, kdo by se v tom chtěl hrabat. 


větrák – nezávislé topení 


při kontrole jsem zjistil, že je hodně unavený a zralý na výměnu nebo možná bude stačit vyčistit 


Rád zodpovím na další dotazy. Snažil jsem se vše popsat co nejdetailněji. Auto do bazaru nevozím. Prosím jen solidní nabídky, ať nemrháme navzájem svým časem. Na prodej bude vystavena kromě smlouvy i faktura, takže cena bez DPH je výrazně nižší. 


mail: krystof@maxmediapr.cz, tel. 604 69 11 47 



Datum vydání Název Stáhnout ZIP
19/10/2020 Multivan – fotografie ke stažení ZIP