TOI TOI: PR agentura maXmedia se stala volbou malých i velkých stran

09/06/2010 Press, TOI TOI -

Praha, 9. června, 2010 – Společnost maXmedia se stala komunikačním partnerem společnosti TOI TOI, sanitární systémy, s r.o., která od roku 1993 nabízí klientům v ČR komplexní řešení v oblasti hygienického servisu staveb.

Mimo to firma disponuje produkty pro zvýšení bezpečnosti práce, zamezení přístupu cizích osob a zajištění dodávek elektrické energie. Nechybí ani řešení pro celkové zabezpečení hromadných společenských, sportovních a kulturních akcí, včetně systémů pro ochranu povrchů. Společnost je výhradním dovozcem a distributorem špičkového oplocení Heras Fencing Systems BV Europe.

Úkolem společnosti maXmedia bude kompletní zajištění marketingu a budování povědomí o jednotlivých řešeních v rámci portfolia TOI TOI. Především půjde o nastartování PR komunikace směrem k médiím, která byla prozatím prakticky nevyužita. Dále pak o vedení marketingových a sponzoringových aktivit.

Spolupráce je uzavřena na dobu neurčitou a společnost TOI TOI do této doby veškeré marketingové a PR aktivity zastřešovala sama.

Ing. Karel Svoboda, jednatel společnosti TOI TOI, sanitární systémy, s r.o. k novým PR aktivitám říká: „Společnost maXmedia jsme si vybrali pro nastartování PR a koordinaci našich marketingových aktivit. Hlavním úkolem agentury bude představení společnosti TOI TOI jako lídra na trhu a poskytovatele komplexních řešení pro stavbu a hromadné kulturní, sportovní a společenské akce, dalece přesahujících rámec nejznámějších chemických toalet. Nebojíme se odlehčeného stylu komunikace, vždyť jeden z našich sloganů zní „Jsme pro každou p….!“.“

Kryštof Šabacký, Managing Director společnosti maXmedia dodává: „Těšíme se na spolupráci s TOI TOI a máme závazek, že žádná z našich aktivit nespadne mimo mísu. Určitě chceme stavět na fenoménu toitoiky, ale naším hlavním cílem bude zlomit vnímání, že společnost TOI TOI se rovná právě jen ta modrá toitoika. Zároveň chceme navázat na současný humorný styl prezentace, která se nebojí být tvrdší a balancovat na hraně. Vždyť ve finále jde vlastně pořád především o h…..“.

Vstup do diskuze