Jako každé dva roky, byl 29. května 2014 zahájen největší světový B2B veletrh pro chovatelství Interzoo. Kromě Norberta Holthenricha, prezidenta německé Asociace pro pet obchod a průmysl, jej slavnostně zahájil Ulrich Maly, starosta Norimberku a šéf výboru pro veletrh Interzoo Hans-Jochen Büngener. Obchodní veletrh podle nich bude i letos balancovat mezi poptávkou a potřebami zvířat.
Podle průzkumu institutu Euromonitor, dosáhl v roce 2013 prodej na světovém trhu potřeb pro domácí zvířata 72,3 bilionů Euro. Na tiskové konferenci předseda Centrální asociace zoologických odborníků Norbert Holthenrich hlásil, že vysoké tempo růstu odvětví registrují už i v Latinské Americe a podobné vyhlídky charakterizují také asijský trh.
Na 1 700 vystavovatelů z 50 zemí zde prezentovalo své produkty odborné veřejnosti a obchodníkům z celého světa. Veletrh Interzoo přilákal i české firmy, mezi nimi i letošního výherce světové ceny Global PETS Forum Award 2014, firmu Brit – VAFO PRAHA. Společnost zde představila relaunch superprémiové hypoalergenní řady pro kočky Brit Care Cat, která se setkala s velkým ohlasem distributorů z celého světa. „Kočky jsou velmi rozmanitá stvoření stejně jako lidé. Mají různé potřeby podle toho, jak jsou staré nebo kde žijí. Nové receptury jsou postaveny na vysokém obsahu masa, vyváženém poměru minerálů a přídavku rakytníku,“ představuje novinku společnosti Karolína Čápová, marketingová ředitelka VAFO PRAHA.
Mezi dalšími „českými reprezentanty“ mistrovství světa v pet byznysu byla i společnost Dajána Pet s výrobním sortimentem krmiv pro akvarijní ryby. Svůj sortiment z oblasti accessories představily firmy Tommi a Cat Gato a nové kontakty navazovali i obchodníci společnosti Jeseničan, výrobce konzervovaných krmiv.
Interzoo je největší světový veletrh pro mezinárodní chovatelský průmysl. Asi 1700 výrobců, velkoobchodníků a poskytovatelů služeb z více než 50 zemí světa zde představilo nejnovější produkty pro domácí mazlíčky. Veletrh Interzoo přináší neustále nové standardy v zájmovém chovu a dává odborným návštěvníkům ucelený přehled o světovém trhu.
Obchodní zástupce českého výrobce superprémiových krmiv značky Brit, Jan Kotchera, shrnul zkušenosti společnosti z veletrhu: „Interzoo je skvělou příležitostí, jak se setkat se stávajícími zákazníky a oslovit nové z celého světa. Jeho prostřednictvím jsme pronikli na trh jihovýchodní Asie a česká krmiva se tak prodávají v Malajsii, Indonésii či Singapuru. Na základě kontaktu z předchozího ročníku se nám také podařilo otevřít trh v Jižní Americe.
Datum vydání | Název | Stáhnout DOC | Stáhnout ZIP |
2/6/2014 | Interzoo 2014 – TZ | DOC | – |
2/6/2014 | Interzoo 2014 – fotky | – | ZIP |