Bohušovická mlékárna zahajuje kampaň na podporu tradičního islandského mléčného výrobku Skyr, který začala vyrábět jako první v České republice.
Nový televizní spot připravila produkční společnost AZN kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank. Spojení známého alpského lyžaře a bohušovického Skyru má divákům ukázat, že zdravý životní styl, sport a kvalitní strava plná bílkovin k sobě neodmyslitelně patří. To podporuje i claim kampaně: „Žij zdravě, žij Skyr.“
Reklama má celkem několik různých verzí – tři běží v televizi ve formě sponzorských vzkazů, tři slouží jako bumper ads na Youtube a další jsou poté určeny pro použití na dalších on-line platformách. Speciálně pro sociální sítě vzniklo 45 s dlouhé video s příběhem o Ondřeji Bankovi. Spoty jsou k dispozici také na Youtube kanále Skyr CZ.
Bank podruhé na scéně
„Nový spot je imagový, v severském stylu, a tím se odlišuje od ostatních reklam na mléčné výrobky. Video tak vyjadřuje individualitu, jakou se pyšní i kategorie produktu. Celé video je postavené na Ondřeji Bankovi, sportovci, který toho hodně dokázal, ale i přesto všechno dokázal být nesmírně skromný a lidský. Je prototypem slušného a pohodového kluka,“ dodává Jaroslav Krajník, obchodní a marketingový ředitel Bohušovické mlékárny.
Nejde o první reklamu, kterou Bank ve spolupráci s Bohušovickou mlékárnou natočil. První kampaň proběhla už v roce 2016, kdy byl výrobek uváděn na český trh. Zatímco v počátcích byl Skyr dostupný pouze v neochucené a třech ochucených variantách, obliba, kterou si u spotřebitelů brzy získal, vedla mlékárnu k rozšíření sortimentu. Dnes si tak mohou zákazníci pochutnat na 6 různých příchutích a variantě natur ve dvou velikostech. Navíc výrobce úspěšně uvedl dvě limitované edice – SKYR kokos a mandle, Skyr jablko a štrúdl.
Datum vydání | Název | Stáhnout DOC | Stáhnout ZIP |
21/1/2019 | Spot SKYR – TZ | DOC | – |
21/1/2019 | Spot SKYR – fotky | – | ZIP |