Společnost TOI TOI se po dlouhé době rozhodla zmodernizovat letitou Corporate Identity a na doporučení pana Dr. Hromádky a pana Ing. Loužičky zcela změnit své reklamní vizuály.
Ve spolupráci se svojí komunikační agenturou maXmedia se společnost TOI TOI, lídr v oblasti mobilních sanitárních systémů, pustila do zásadní změny současné Corporate Identity a veškerých reklamních vizuálů. Změna se dotkne nejen klasických firemních materiálů, merkantilních tiskovin, ale například i polepů vozů.
Kompletní redesign má na starosti mladý grafik František Kast (kast1.com), který pod vedením týmu maXmedia vytvořil postavy pana Dr. Hromádky a pana Ing. Loužičky, které se staly hlavními hrdiny a spojovacím prvkem reklamních vizuálů TOI TOI. Grafika je doplněna texty ve stylu „Nepatříme do trenek!“.
„Dělat náš byznys bez nadsázky je skoro nemožné. Podařilo se nám vytvořit atraktivní vizuály, které jsou zábavné, odvážné, ale rozhodně ne vulgární. Jsme zkrátka pro každou prdel. Vedle toho ale samozřejmě máme pro všechny případy k dispozici i konzervativnější cestu,“ říká Karel Svoboda, jednatel společnosti TOI TOI.
Datum vydání | Název | Stáhnout DOC | Stáhnout ZIP |
31/3/2011 | TOI TOI_mění prádlo – TZ | DOC | – |
31/3/2011 | TOI TOI_vizuály – PDF | – | ZIP |