BRIT: Kampaň Perfektní páníček značky Brit nabádá k odpovědnému chovatelství

16/12/2020 Press -

Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka a především – prevence zaplňování útulků psy a kočkami, jejichž majitelé neodhadli potřeby a náročnost jejich chovu. Letošní ekonomicko-společenská situace v prodeji malých savců odhalila, že v krizovém období lidé ke zvířatům tíhnou víc než kdy jindy a Brit nabádá k jejich odpovědnému chování. A odpovědnému chovu.

Přestože má podle dat institutu pro průzkum trhu GFK doma nějakého zvířecího miláčka více než polovina domácností (dva miliony domácností vlastní alespoň jednoho psa, necelých jeden a půl milionu pak kočku), v útulcích se aktuálně nachází na 5 tisíc opuštěných psů a 4,5 tisíce bezprizorních koček. 

Potřebnost osvěty ukazují i výsledky průzkumu agentury NEUBERT marketing & Company, podle kterých na 20 % lidí plánujících pořízení psa nebo kočky nemá s chovem žádné zkušenosti. Navíc asi desetina z respondentů, kteří si chtějí domácího mazlíčka pořídit, zjevně nemá dobrou představu, kolik péče o něj stojí, nemluvě o investovaném času. Dvě třetiny dotazovaných zájemců si plánují pořídit zvíře bez průkazu původu, s čímž je spojená další řada otázek o odpovědném opatření čtyřnohého parťáka a jeho trvalé socializaci v domácnosti. 

Edukovaný chovatel je na nejlepší cestě být Perfektním páníčkem 

„Kampaň značky Brit proto upozorňuje na přecenění vlastních sil a schopností se o pořízené zvíře postarat. Klade důraz na nutnou míru odpovědnosti, volného času a finančního zázemí,“ shrnuje Martin Šámal, Head of Marketing společnosti Vafo Praha.  

Web projektu perfektnipanicek.cz obsahuje ucelené informace o pořízení domácího mazlíčka. Zároveň je propojen s katalogem plemen psů i koček a současně s neméně důležitou poradnou s odborníky. Právě kvůli jarní vlně adopcí a pořizování si mazlíčků je na webu i sekce „Nevím si rady“ obsahující možnosti, co vše lze dělat pro nápravu konkrétních problémů.  

Brit je sponzorem šťastných mazlíčků a zastáncem těch opuštěných 

„Společnost tak navazuje na řadu dalších probíhajících aktivit, jako jsou besedy pro základní školy s názvem ´Mít tak pejska´, dotace opuštěných zvířat v útulcích zajištěním kvalitní stravy v tunách ročně, nebo podpora v oblasti výcviku asistenčních psů a canisterapeutické i felinoterapeutické péče,“ vysvětluje komplexnost přístupu k problematice Martin Šámal. 

Autorem kreativy kampaně je marketingová agentura DDB Prague, nákup médií řeší TSM Global. V rámci projektu je realizovaná prezentace v outdooru i na on-line platformě. Pro společnost Vafo Praha se nejedná o jednorázovou osvětu, ale plánuje v kampani za odpovědné chování domácích mazlíčků i nadále pokračovat.