Nutcase znamená anglicky blázen, šílenec, cvok, ale také (bedna) plná ořechů. Tyto slova přesně definují projekt, jehož motorem je čokoládová tyčinka s burskými oříšky Snickers a banda vynikajících a hodně extrémních sportovců.
Jak hodně extrémní jsou, to ukázal Roman Červenka, česká hokejová hvězda a spoluhráč Jaromíra Jágra na OH ve Vancouveru. Při natáčení reklamního spotu Nutcase, který nyní běží na televizních obrazovkách, poslal Roman nečekaně tvrdou ránu přímo do ochranného kamerového boxu. Ten takový silný nápor nevydržel. Naštěstí pěkné dynamické záběry byly uchráněny, viz. http://www.youtube.com/nutcasecz.
Při natáčení spotu byla použita digitální kamera, ovšem se špičkový objektivem Hawk 10-24mm/T2.5 zoom firmy Vantage, který stojí přibližně 43 000 Euro. Ačkoli byl použit kvalitní crash box se speciálním sklem o tloušťce 7 cm, hojně využívaný při natáčení akčních filmů, v Čechách např. Hartovy války, Romanovu přesnou a tvrdou střelu nepřežil. Tento box má vydržet pád ze stromu nebo náraz kamene, ale bohužel střela při natáčení zcela přesně trefila střed ochranného skla před objektivem, jeho jedinou slabinu. Objektiv se malými utrženými střepy poškodil.
Natáčení spotu zcela potvrdilo, že Nutcase tým je pěkně divoká parta, o které ještě uslyšíme.
Více informací a profily sportovců na www.nutcase.cz
Pravidelný, prakticky denní update ze života partičky NUTCASE najdete i na facebooku.
Video kanál – http://www.youtube.com/nutcasecz.