maXmedia vznikla v roce 2005 jako partnerská agentura společnosti GSMA a jejím prvotním úkolem bylo zastřešení veškerých mediálních aktivit vztahujícím se ke společnosti GSMA (podpora eventů, vydávání časopisu maXtreme, spolupráce na stejno jménem TV magazínu, PR podpora zastupovaných sportovců apod.). Od začátku svého vzniku dávala maXmedia jasně najevo, že se na poli Public Relations rozhodně neztratí a že se nechce orientovat pouze na aktivity spojené s GSMA. Během několika málo měsíců se jí podařilo získat několik významných klientů a byl nastartován přerod ve zcela samostatnou PR agenturu s širokým spektrem PR služeb.

V současnosti je maXmedia plnohodnotnou PR a marketingovou agenturou s vlastním silným porfoliem klientů. Díky našemu týmu konzultantů jsme schopni nabídnout jakékoliv služby z oblasti Public Relations. Přesto je PR spojené se sportem a podporou sportovních značek stále naší doménou a díky zkušenostem a spojením s ostatními spřátelenými agenturami nabízíme podstatně více než ostatní, a to nejenom v PR, ale i celém marketingovém mixu.

Náš tým má zkušenosti z působení v mezinárodních velkých síťových PR agenturách. Našim klientům se snažíme nabídnout stejné know-how jako velké agentury, ale s podstatně přátelštějším a vstřícnějším přístupem. Public Relations rozumíme, máme bohaté kontakty a především nás baví.

PR není věda, stačí jen správně namíchat, zamíchat a rázem je tu velmi výbušný a efektivní nástroj komunikace.