Co umíme

Netvrdíme, že PR je věda. Vše je jen o zápalu, hravosti, nápadu a v neposlední řadě i kontaktech a zkušenostech. A ty my máme!

Kompletní servis v oblasti public relations

Vytváření a řízení firemní reputace
Postaráme se o vaši firmu, tak abyste vystoupili ze závoje neviditelnosti do blyštivého světla reflektorů, které s sebou přináší kromě opojeného pocitu být viděn i vyšší profit. My za Vás budeme novináře hýčkat, starat se o ně a zásobovat je informacemi, které rozhodně nebudou střelbou naslepo. Dobrou pověst si nekoupíte, o tu se musíte starat, ale s námi je péče daleko snazší.

Vztahy s médii/media relations
Základem PR jsou samozřejmě média a to především znát ty správné „lidi“, ale také umět připravit informace, tak aby byly z pohledu médií zajímavé. Zároveň toto přetavení informace v zajímavý příběh dává prostor být vidět v médiích, aniž bych musel platit přemrštěné ceny za inzerci. Máme velmi bohaté osobní kontakty s klíčovými novináři. Znalost mediálního trhu, výběr správných médií a selektování komunikované informace dle typu média jsou samozřejmostí.

Produktová komunikace
Produkty nebo značky, které zastupujeme, v prvé řadě dokonale známe a hlavně k nim  máme osobní vztah. Pak už je to opravdu jen o správně zvolené strategii komunikace, kreativitě a použití správných PR ingrediencí. Baví nás budovat i neznámé značky a pomoci jim k místu na výsluní.

Příprava a realizace tiskových materiálů
Bez psaní to v PR samozřejmě ani v naší zrychlené době nejde. Tiskové zprávy, PR články, reportáže, články, úvodníky, fejetony, úvahy, recenze, aktuality, zajímavosti, časopisy, blogy, posty, statusy…nic z toho není problém. Máme zkušenosti ale i interními médii a textacemi marketingových materiálů pro B2B i B2C cílové skupiny.

Mediální příprava
Setkání s novinářem může být příjemná záležitost, pokud s ním jako PR pracovník jdete na „pivo“. Horší už to je, pokud jako mluvčí nebo reprezentant firmy musíte pohotově reagovat na pichlavé a velmi adresně míněné dotazy. Nenechte nic náhodě. Nikdo není dokonalý. Novináři se pravděpodobně také první rozhovor úplně nepovedl, ale to je jiná písnička. Můžete si ale vy dovolit, aby případný nepovedený vrhl špatné světlo na vaši firmu? Nabízíme mediální trénink, kde Vám představíme plno fíglů, jak se postavit novinářské síle.

Monitoring a analýza médií
Nezastíráme, že vložené prostředky do PR se poměrně složitě měří. Neexistují tu jednoduché rovnice typu – zaplatím X, přijde mi stránku Y lidí a pravděpodobně každý n-tý si něco koupí. Bohužel těch proměnných je zde mnohem více. Ale jedno je jisté, pokud dobře fungují ostatní složky byznysu, tak by v tom byl čert, aby se zvýšená viditelnost v médiích pozitivně neodrazila například v prodejích určitého produktu nebo služby.
Na druhou stranu monitoring médií je zcela určitě samozřejmou součástí každé PR kampaně, protože hodnotí jednotlivé výstupy, které lze i kvantifikovat a převést z pohledu vynaložených prostředků na PR. A věřte, že z obyčejného monitoringu mnohdy zjistíte, že vložené prostředky jsou jen zlomkem toho, co získáváte, a naprostým zrnkem v moři reklamních budgetů.

Monitoring nebo analýza nemusí být zaměřena jen na vlastní firmu/ značku, ale třeba i na konkurenci. Vždy je dobré vědět o konkurenci co nejvíce. My pro vás neumíme nasadit do konkurenční firmy špióna, ale umíme na základě analýzy médií zhodnotit plno zajímavých skutečností.

Krizová komunikace
Nikdo si nepřeje, aby tato situace nastala. V tomto případě platí více než kdy jindy, že lepší být připraven a snažit se minimalizovat případné škody rychlou a adekvátní reakcí. Při krizové komunikaci není čas na pokusy a chyby. S námi komunikační krizí projdete jen s minimem škrábanců.