SPORT KONCEPT: PR agentura maXmedia rozšiřuje svůj záběr na poli prestižních sportovních značek

15/09/2010 LEVELSPORTKONCEPT, Press -

Praha, 9. září, 2009 – Společnost maXmedia se stala marketingovým a komunikačním partnerem společnosti SPORT KONCEPT s.r.o. Ta je jedním z nejvýznamnějších distributorů outdoorového, sportovního a lyžařského vybavení v České republice. V jejím portfoliu najdeme takové značky jako je například: LEKI (největší a technologický lídr na poli lyžařských a trekových holí), SCHÖFFEL (exkluzivní lyžařské a outdoorové oblečení), ZANDONA (italský výrobce sportovních chráničů), ROHNER (švýcarský výrobce světově proslulých ponožek), SWANS (japonský výrobce lyžařských a plaveckých brýlí) SH+ (italský výrobce slunečních brýlí a lyžařských helem) a další.

Úkolem společnosti maXmedia bude kompletní zajištění marketingu a budování povědomí o zastupovaných značkách. Především půjde o nastartování PR komunikace směrem k médiím, která byla prozatím prakticky nevyužita. Dále vedení a rozšíření týmu sportovců, další sports marketingové a sponzoringové aktivity. Taktéž i plánování reklamních kampaní, jejich zastřešení a nákup médií. V poslední řadě i propagace nových sportů jako je nordic walking a nordic blading (chůze a jízda na bruslích s hůlkami).

Spolupráce je uzavřena na dobu neurčitou a společnost SPORT KONCEPT do této doby veškeré marketingové a PR aktivity zastřešovala sama.

Klára Niemann, jednatelka společnosti SPORT KONCEPT s.r.o. k nové spolupráci říká: „maXmedia nás přesvědčila, že naším značkám a marketingu s tím spojeným opravdu rozumí. Navzdory krizi a všudypřítomným škrtům v marketingu si myslíme, že máme opravdu zajímavé značky a ty potřebují profesionální péči. Rozhodli jsme se, že není čas otálet a spíše se pokusíme tzv. krize využít v náš prospěch.“

Kryštof Šabacký, Managing Director společnosti maXmedia dodává: „SPORT KONCEPT je pro nás dalším „sportovním“ klientem, kde využijeme naše bohaté zkušenosti z této oblasti. Věřím, že se nám podaří nastartovat pohodovou, intenzivní a dlouhodobou spolupráci. Ta by měla pomoci profilovat a pozitivně zviditelnit tyto zajímavé značky a potažmo se samozřejmě odrazit v prodejních výsledcích. Od prvních jednání bylo jasné, že spolupráce bude velmi intenzivní a maXmedia bude mít plnou důvěru, kterou zcela jistě nezklameme.“

Vstup do diskuze