Do kampaně bezlepkových krmiv Brit Care se zapojuje červené tlačítko

09-02-2017   •      

Společnost VAFO PRAHA, český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky Brit, spouští kampaň na podporu superprémiové řady krmiv pro psy Brit Care. 13. února 2017 startuje kromě klasické online a PR kampaně také televizní spot, který je rozšířen na HbbTV vysílání stanic Media Clubu. Jako jedni z prvních tak využívají možnosti synchronizace televizní reklamy s hybridním vysíláním.

HbbTV - Brit Care microsite

HbbTV – Brit Care microsite

Kampaň má podpořit vnímání Brit Care pro psy jako trendového krmiva, které přináší řešení na přemíru lepku v potravě. Marketingový ředitel VAFO PRAHA Martin Šámal dodává: „Používáme paralelu s lidskou stravou, kde je lepek a obiloviny obecně velké téma. Chceme dát lidem informace a argumenty, proč upřednostnit Brit Care v jídelníčku psů a tím v kategorii Grain Free dominovat.“

Televizní reklamní spot ve třiceti vteřinách popisuje jednotlivé řady portfolia Brit Care v kontextu cíle kampaně. Kreativu spotu měli na starosti Petr Hanousek, Jan Truhlář a Martin Šámal, produkci Jiří Macek a mediální agentura TSM Global. Vysílat jej budou od 13. února do 12. března 2017 na ČT2, ČT Sport, stanicích Media Clubu – Prima, Prima Cool, Prima ZOOM, Prima Max, TV Barrandov a vybraných stanicích zastupovaných AT Media.

Za klasickým televizním spotem na stanicích Media Clubu následuje HbbTV kampaň. Přes červené tlačítko je dostupná microsite s detailními informacemi k Brit Care Grain Free, za kterou stojí agentura Next Digital (produkce, média). VAFO PRAHA se tak v této oblasti řadí mezi průkopnické značky v ČR. Synchronizaci televizního spotu a HbbTv před nimi realizovaly jen další dvě značky. Reklamní možnosti HbbTV u nás zatím využilo asi 25 značek od 15 zadavatelů.

Téma lepku a obilovin v krmivech se bude objevovat v online i klasických médiích díky agentuře MaXmedia PR. Obsah pro PR a online kampaň doplňuje animované edukativní video, kde se spotřebitel během minuty a půl dozví vše o klíčových benefitech Grain Free krmiv. O kreativu a produkci se postarala Flow Media, která stojí i za online kampaní na Facebooku, YouTube a textovou reklamou v Google síti.

Televizní spot (00:00:30):
https://youtu.be/W41cAJ_Sjdo

Animované edukativní video (00:01:30):
https://youtu.be/ZLKy4WeRD0E

Datum vydání Název Stáhnout DOC Stáhnout ZIP
09/02/2017 TZ_Do kampaně bezlepkových krmiv Brit Care se zapojuje červené tlačítko DOC -
09/02/2017 BCD grain-free – foto - ZIP