Brit: Česká krmiva Brit mají nového marketingového šéfa

05-11-2014   •      

Řady společnosti VAFO PRAHA, výrobce superprémiových krmiv značky Brit, rozšiřuje na pozici marketingového ředitele Martin Šámal. Střídá tak dosavadní vedoucí marketingu, Karolínu Čápovou, která se bude specializovat na rozvoj obchodu společnosti. Důvod personálního růstu ve vysokém managementu firmy je nasnadě: značka Brit v posledních letech neklesla pod 20% meziroční růst, česká krmiva jsou exportovaná do 50 zemí světa a roční obrat společnosti naposledy činil 48,5 milionů eur. Úkolem Martina Šámala na novém působišti bude udržení pozice na domácí půdě a růst na exportních trzích.

upr4
Martin Šámal do společnosti VAFO PRAHA přichází s bohatými profesními zkušenostmi. Za 11 let praxe působil v různých marketingových pozicích a získal tak kompletní zkušenosti s používáním marketingového mixu nebo marketingových nástrojů.

Jako absolvent ČZU (PEF) zamířil do české firmy LG Trade. Poté se dostal poprvé do kontaktu s petfood byznysem, když nastoupil do společnosti Masterfoods (později Mars), kde měl na starost část portfolia pro psy (pochoutky Pedigree a Chappi).

Později působil také jako Senior Brand Manager ve společnosti Tchibo, pro kterou pomáhal budovat marketingovou a komunikační strategii pro region střední a východní Evropy (kávy Tchibo, Jihlavanka a Davidoff).

Do společnosti VAFO PRAHA přichází z pozice Head of Marketing portálu Seznam.cz., kde vybudoval komunikační strategii značek. Pod jeho taktovkou vzniklo za minulé 4 roky v rámci kampaní více než 20 televizních reklam.

Datum vydání Název Stáhnout DOC Stáhnout ZIP
5/11/2014 BRIT personální – TZ DOC -
5/11/2014 Martin Šámal – fotka - ZIP