Brit: Nová produktová řada Brit Premium

29/02/2012 VAFO Brit -

Tisková konference konaná 22. února 2012 se stala symbolickým startem nové řady krmiv pro psy Brit Premium. První krmivo prémiové kvality, které dbá na plemeno (váhovou kategorii) a věk psa, představil sám majitel společnosti Pavel Bouška spolu marketingovou manažerkou Karolínou Čápovou. Prezentaci uzavřel Aleš Klemperer s představením projektu Dog Friendly a plánované kampaně Life smells great.

Čas na představení nové produktové řady si majitel Pavel Bouška našel i přes zaneprázdněnost, ke které přispěl získaný titul Podnikatel roku 2011 pro Prahu a střední Čechy. „Patří to k mým nejpříjemnějším povinnostem, prezentovat výsledky našeho vývoje. Naším cílem je pořád zlepšovat nabídku a hlavně produkovat ty nejkvalitnější krmiva. Inovovaná řada Brit Premium krokem dopředu bezesporu je.“ Pavel Bouška krátce představil firmu VAFO – Praha v číslech. V kostce řečeno: 18 let tradice, 52 zaměstnanců, 2 výrobní závody. V roce 2011 firma zaznamenala rekordní obrat 745 milionů korun a přes milion eur investovala do nových technologií. Češi v minulém roce nakoupili 9 tisíc tun krmiv ve více než 600ti specializovaných obchodech. Brit tak vyživuje odhadem na 80 tisíc českých psů.

V programu tiskové konference následovalo detailnější představení řady Brit Premium. Marketingová manažerka společnost VAFO – Praha vysvětlila, v čem spočívá síla inovované řady: „Mezi její silné stránky patří vysoký obsah kuřete (40-45 %), obsažený extrakt z bylin a ovoce pro lepší chuť i stravitelnost a prebiotika pro posílení imunity.“ Pro zjednodušení jsou krmiva pro jednotlivé váhové kategorie rozdělena na velikosti S/M/L/XL a ty pak ještě samostatně na druh pro štěně, mladého psa, dospělého psa a seniora. Zároveň nechybí speciální menu pro aktivní, nebo naopak nadváhou trpící psy a pro jedince s citlivým zažíváním.

Posledním řečníkem byl Aleš Klemperer, ředitel komunikační agentury RUST. Představil kampaň Life smells great a program přátelského přístupu ke psům Dog Friendly. Aleš Klemperer říká: „Když jsem se byl podívat ve výrobním závodu krmiv Brit, překvapilo mě, že jedna z kontrol probíhala pomocí čichu. A to je i hlavní sdělení kampaně. Život přece voní skvěle!“

Datum vydání Název Stáhnout DOC Stáhnout ZIP
29/2/2012 Představení řady Brit Premium – TZ DOC
29/2/2012 Tisková konference- fotky ZIP

Vstup do diskuze