Brit: Značka Brit (re)prezentovala na světovém B2B veletrhu ZOOmark International 2015

11-05-2015   •      

Jeden z největších B2B veletrhů chovatelskými potřebami pro domácí zvířata, ZOOmark International 2015, otevřel své bolognské brány více než 600 vystavovatelům z 36 zemí celého světa. Asi 65 % z nich tvořily mezinárodní společnosti, dohromady se zde prezentovalo na 1 400 značek. Veletrh jako už tradičně nabídl profesionální platformu pro obchodní jednání, vzdělávací akce, sdílení zkušeností a úrodnou půdu pro návrh inovací v oboru. Šlo o ideální příležitost utužit stávající a domluvit nová partnerství i pro společnost VAFO PRAHA, výrobce krmiv značky Brit, která své produkty vyváží do 54 zemí světa.

3

Business development manager společnosti VAFO PRAHA, Karolína Čápová, popisuje zkušenost firmy: „Naší silnou pozici na evropském pet food trhu potvrdil eminentní zájem o novinky, jenž jsme na veletrhu představili. Nejžhavější novinkou se stala inovovaná řada Carnilove, která stojí na přirozených výživových preferencích psů. Jde o bezobilné receptury s vysokým obsahem masa z divokých zvířat obohacené o zeleninu, ovoce a byliny. Za zájmem o značku stojí dynamický růst tohoto segmentu, zejména na trzích Německa, Skandinávie a Spojeného království.“
Karolína Čápová dále dodává, že si společnost mohla při osobním setkání s většinou distributorů svých exportních trhů potvrdit úspěch inovace řady superprémiového krmiva pro kočky Brit Care z roku 2014. Zájem zaznamenala rovněž prezentace dceřiné společnosti Canvit, která se věnuje výrobě vitamínových doplňků. Canvit se na ZOOmark International prezentoval funkční řadou pamlsků a přírodními doplňky výživy.
Úspěch globálního trhu s chovatelskými potřebami a doplňky potvrzují i statistiky. Průmysl se pohybuje v tržní hodnotě 100 miliard euro se silným, asi 10% růstem v posledních pěti letech. Téměř polovinu tohoto segmentu představují krmiva pro psy, jež v roce 2014 činily tržní hodnotu více než 41 miliard euro, pamlsky pro psy pak zaznamenaly tržby v hodnotě 5,5 miliard euro. Trendy ukazují stálý růst zájmu o krmiva v prémiové kvalitě, které dnes tvoří asi 20 % odbytu. V západních zemích je rovněž na vzestupu distribuce v supermarketech a hypermarketech v tržní hodnotě 13 miliard euro, vévodí však osobní prodej v pet shopech v hodnotě kolem 16,5 miliardy euro.

Brit – VAFO PRAHA s.r.o. | Web: www.krmivo-brit.cz │ Facebook: www.fb.com/britcare
Brit – VAFO PRAHA s.r.o. je český výrobce krmiv  rodinná společnost zabývající se výrobou, vývojem a distribucí krmiv od roku 1994. Krmiva značky Brit se vyváží do 54 zemí Evropy a světa. Na domácím trhu zaujímá Brit pozici lídra v oblasti pet food na neorganizovaném trhu. Vývoj a výroba krmiv Brit probíhají na základě dlouholeté zkušenosti a znalosti zdravé výživy psů a koček s maximálním ohledem na jejich zdraví a prospěch. Profesionálové, kteří zodpovídají za vývoj krmiv Brit, jsou chovateli či majiteli psů. Brit úzce spolupracuje s odborníky z oboru s cílem vyrábět krmiva, již splňují i ty nejnáročnější požadavky na kvalitu.

ZOOmark International | Web: www.zoomark.it
B2B veletrh ZOOmark International se koná každý lichý rok od roku 1985. V průběhu let se stal jedním z největších světových eventů PET průmyslu: prezentují se zde vystavovatelé z celého světa věnující se produkci krmiv a chovatelských potřeb pro domácí zvířata. V rámci doprovodného programu se na veletrhu pořádají konference, semináře a výroční schůze.

Datum vydání Název Stáhnout DOC Stáhnout ZIP
11/5/2015 Značka Brit (re)prezentovala na světovém B2B veletrhu ZOOmark International 2015 – TZ DOC -
11/5/2015 Značka Brit (re)prezentovala na světovém B2B veletrhu ZOOmark International 2015 – foto - ZIP